Höstmys på Lasse i Parken

Datum: 2009-09-20 Tid: 19:14:33

Ville inte vakna i morse, ville inte kliva upp, ville inte att det skulle vara söndag. För idag åker Magnus upp till helvetet igen, upp till Luleå för att studera i några dagar. Tur att det blir en kort vända den här gången, 4 nätter själv sen är han hemma igen. Så det ska jag nog klara....har ju en del att stå i, i veckan.

När vi hade gjort oss i ordning så åkte vi in till Söder och tog en fika på "Lasse i Parken" i det härliga höstvädret.

Lasse i Parken

 



Snyggingen min



Höstfika, varm choklad och smörgås

 

Mmmm så gott....



När vi kom hem så lagade vi lite lunch, gjorde lite extra så Magnus fick med sig upp.
Kröp ner i sängen och myste lite innan det var dags att sätta oss i bilen och åka mot arlanda.
Att man aldrig lär sig...det är lika jobbigt varje gång Magnus ska åka, vare sig det handlar om bara några dagar el flera veckor....redan när jag lämnat av honom och se honom gå upp för trappan mot säkerhetskontrollen så saknar jag honom. Och tårarna är alltid lika svåra att hålla tillbaka....my baby!

Nu sitter jag här hemma, ensam en söndag. Söndagar som är riktigta "parmys" dagar, till för långa promenader, god mat och en massa gott och mys framför tv´n.
Får ta igen det nästa söndag.
Nu ska jag krypa ner i sängen breved Snuttan och titta på tv hela kvällen, först "Ensam mamma söker" och sedan "Kommissarien och havet - i denna stilla natt".


Kommentarer
Postat av: magnus

Nämen, kolla vad vi gjorde oss bra på cafét!

Baby, hoppas du kunde sova lite i natt iaf. Det är ju inte många nätter kvar trots allt. Hoppas du får en kanondag älskling. Puss puss

2009-09-21 | 09:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback