Cheerleading film.....

Datum: 2009-09-02 Tid: 18:58:34

Tittade nyss på filmen "Bring it on Fight to the finish" med sångerskan Christina Milian.



Om filmen:
Lina Cruz måste flytta till en mer snobbig del av stan då hennes mor har gift om sig. Hon måste nu anpassa sig till sin nya omgivning som består av en halvsyster som inte är ett dugg lik henne själv och jobbiga nya klasskamrater. Dessutom vill hon likt tidigare bli skolans bästa cheerleader.

Så tyckte jag:
Det här är jud en femte filmen i serien "Bring it on", tyckte att den första med skådisen Kirstin Dunst var den bästa.

   

Visst är det bra musik, duktiga dansare/cheerleader. Men alltid samma story som är väldigt förutsägbar.

++

Det är häftigt att se, tänk hur stort cheerleading är i USA. När jag var liten så drömde jag om att ha pompom i händerna och studsa omkring men de drömmarna gick i krash när jag flyttade upp till norrland.
Även fast jag är 26 år gamal nu så tycker jag att det är roligt att titta på de här tonårs filmerna och drömma mig bort en stund.



Christina Milian är i allafall riktigt snygg i filmen.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback