Alla vill väl vara smala

Datum: 2009-09-19 Tid: 23:34:01



Just nu så skrivs det en massa om Kim Kardashian, hon gör reklam för ett nytt bantningsmedel som kan ge svåra biverkningar.
Förra veckan läste jag en artikel om Carolina Gynning, där hon beskriver att hon har svält sig själv och bantat med bantningstabletterna reductil. Som egentligen bara skrivs ut till folk med ett BMI över 30.
Och nu gör Kim Kardashian samma sak, hon rekommenderar bantningsmedlet Quick Trim. De har hjälpt henne att förlora 7kg på 4 veckor.
Tyvärr så kan dessa som de flesta andra tabletter och liknande ge biverkningar, som tex oregelbunden hjärtrytm, yrsel, huvudvärk, sömnsvårigheter, förhöjd blodtryck mm.
Men vad gör man inte för att bli smal eller hålla sig smal?

Känner själv att jag skulle behöva något liknande just nu...får se vad jag ska hitta på.
Fettsugning? Tabletter? Bantning? Träning och kost?
Någon som vet vart man kan köpa quick trim?
Ser man hur Kim ser ut så kan jag förstå att alla tjejer skulle vilja ha de där bantningmedlet. Verkligen en kropp att drömma om....





Kommentarer
Postat av: Anna

Jo, alla vill väl vara smala. Men fundera innan på vad du är villig att riskera för att bli det. Av motion och bra mat får man sällan biverkningar. Det är mitt tips!

2009-09-20 | 11:31:15
Postat av: Annette

Jag skulle absolut behöva göra något åt mina tänder... Vad kostar det att göra sånt hos dig då?

2009-09-20 | 12:08:19
URL: http://www.annetteskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback