Tv-kväll ikväll

Datum: 2009-10-15 Tid: 15:44:14

Har sovit ovanligt bra hela natten, kan det stämma? Det brukar ju inte funka alls utan Magnus...men den här gången gjorde det faktiskt det. Är stolt över mig själv =)
Sov till 09.00 då klev jag upp och åt min grötfrulle och sedan bytte jag om och drog till gymmet för att träna. Så himla skönt, jag var nästan ensam där....körde mitt styrkepass som vanligt, gick bra som alltid, ökade i en del övningar och det är ju alltid lika roligt ;) Go girl! Sedan passade jag på att jogga lite lätt i 30 min på löpbandet när det ändå var helt öde där inne och jag hade energi över till lite kondition.

På vägen hem gick jag förbi Konsum och köpte lite skvaller, skvallertidningar det är bra det...hålla sig lite uppdaterad om vad som händer osv.
Satte mig framför datorn med min mumsiga proteinsmoothie och bloggade för flera dagar tillbaka, har inte haft varken tid eller lust att blogga nu på några dagar, men nu tog jag igen det.

Ikväll blir det sängen eller soffan, en massa tända ljus och mängder av clementiner och pepsi max och en fullspäckad tv-kväll väntar. Kl 17.00 är det "Förkväll", kl: 19.30 är det "Halv åtta hos mig", kl 20.00 är det "Mammas pojkar" och kl 21.35 är det premiär för mitt program som jag har jobbat med i 10 veckor "Ett fall för Louise"....missa inte det, programmet visas i 1.an kl 21.35!

Ska även hinna med att klämma in ett skönt skummbad, slappna av lite och läsa några sidor ur en bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback