Lördagsmys hemma hos Thomas & Elina

Datum: 2009-10-25 Tid: 10:56:35

Igår fredag kväll var vi bjuden på middag hemma hos Thomas & Elina. De hade lagat en mycket god kycklinggryta med ris till och till det drack jag årets första julmust, mmm så gott det var! Hela kvällen satt vi vid deras köksbord och pratade om allt mellan himmel och jord, jättetrevligt hade vi. De har så snyggt hemma, så man får mkt inspiration och ideér hur man själv skulle villa göra om hemma även om vi bor i en lya och de bor i hus. De hade bla gjort väldigt fint utanför, på deras gård, samt köpt en ny ytterdörr, fixat ett gym, målat om hela fasaden, trappan inne osv. Det är inte bara när man har ett hus, det känns som att det alltid finns något att göra. De är ju väldigt duktiga som gör allting själva, tror att jag hör till den kategorien som skulle ha anlitat någon för att slippa göra det själv, allting tar ju sådan tid osv och jag med mitt tålamod, hmmm det skulla aldrig gå....jag skulle ha tröttnat.
Micke kom också förbi en sväng innan han skulle i väg och jobba som ordningsvakt på ett uteställe här i Skövde. Det var roligt att träffa honom, det var ju inte igår....hade gärna träffat Therese och barnen också, men vi får se när det blir av, om vi hinner med det den här gången.
Nu kommer det nog att dröja till efter jul innan vi kommer ner hit nästa gång....

Jag hade i allfall en riktigt trevlig kväll igår, tack för det Thomas & Elina!

Vi kom hem runt tolvtiden men sen låg vi vaken i sängen och pratade om allt möjligt i flera tim och vips så var klockan två, dags att sova....


Kommentarer
Postat av: Sara

Julmust is the shit!!! Livets dryck ta me faan! :)

Okej, ja men då är de nog biverkningarna som spökar. Och som du säger, de blir nog bättre bara kroppen får vänja sig.



Och jag hör som sagt av mig när ni får komma :p Löjligt av mig att inte ni får komma nu. Men jag vill inte visa upp ett halvtomt hus. Men tack för din förståelse :)

Nu ska jag jobba vidare.

Sköt om dig!



Kram kram!

2009-10-26 | 19:00:10
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback