Lördag förmiddag

Datum: 2009-10-17 Tid: 11:51:50

Det var Camilla som fick lämna Idol igår, tycker att det stog mellan henne och Nicklas. Men hade föredragit att Nicklas fick åka, Camilla verkar vara en go och glad tjej. Men vem vet kanske ringer Bert Karlsson och erbjuder henne ett musikkontrakt som sveriges nya schalgerdrottning =) Hon skulle verkligen passa in i melodifestivalen...

Hade en ganska jobbig kväll....mådde inte så bra, kände mig ledsen och deprimerad. Det blir lätt så när man är ensam och har en massa tid att tänka osv. Det är annat när Magnus är hemma, då får han mig att må bra och slipper känna efter så mycket. I för sig så har jag nu på slutet varit rätt deppig i hans närvaro också, men jag tror att det är mina tabletter som spökar. Kan inte sätta fingret på vad det är, utan det bara kommer, hjärtat börjar slå dubbelslag/hjärtklappning, känns som en typ av ångestattack. Hoppas att det ska ge sig och att jag får må bra och vara glad som den tjej jag egentligen är.

Vaknade i morse av Snuttan som stog breved mig och drack vatten ur mitt glas på sängbordet =) att hon aldrig kan låta mitt vatten vara, mitt vatten måste smaka så mycket bättre än de hon har i sin vattenskål. Men jag har aldrig sett en katt som älskar vatten som min Snutt gör, när jag badar så står hon på badkarskanten och dricker av det heta vattnet. Söt Snuttan, tur att man har henne. Vi får väl se hur det blir i framtiden, om vi ev skaffar oss en kompis till henne, Magnus och jag har pratat om detta länge nu. Så vi får se....;)

Här i Sthlm så regnar det och blåser....usch vilket hemskt höstväder. En riktigt ligga inne dag och kolla film och läsa. Men innan dess så ska jag försöka ta mig ut på en powerwalk/joggingtur om mina benhinnor pallar det efter gårdagens långa promenad i höga stövlar och tung packning....

Älskar den här låten med Jordin Sparks som hon framföre i gårdagens Idol.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback