Höststädning

Datum: 2009-10-04 Tid: 18:01:05

Idag torsdag så står det storstädning på schemat, dags att putsa fönster, tvätta, byta gardiner, ta bort alla sommar och byta till höst/vinter, damma, dammsuga, skura golv, mm. Tur att jag har världens bästa pojkvän som alltid hjälper till och aldrig klagar på att hjälpa till.



Klockan 10.00 så kom Tommys Fönsterputs hem till oss och tvättade/putsade våra fönster skinande rena. Vilken lyx, så skönt att slippa göra det själv. På 30 min så var han klar och vi var supernöjda, vi syns till våren igen! =)



Idag var det även dags för min älskling att åka upp till Norrland igen....suck! Så kl: 17.45 satte vi oss i bilen, och klockan 19.15 så skulle planet lyfta. Tur att vi åkte så tidigt som vi gjorde, för efter vägen så stötte vi på 3 trafikstopp som gjorde att trafiken stog stilla. Klockan tickade och Magnus började bli nervös att han skulle missa planet, men 18.43 svänger vi in på arlanda och Magnus springer in och jag efter. Han hann precis lämna in väskan, men det var på håret =) tur att han har en brud som är en grym bilförare =) hihi...
Alltid lika jobbigt att säga hej då, men allt gick så snabbt den här gången så jag hann nog inte riktigt förstå för än jag vände mig om och skulle gå tillbaka till bilen då kom tårarna. Min älskling åker igen.....

Tur att man får besök ikväll utav min vän Helena från Bollnäs, hon kommer fram till centralen strax efter 20.00, så jag åkte raka vägen dit och plockade upp henne.
Skönt att slippa vara själv......
Hann inte med så mycket ikväll, men det blev en hel del tjejsnack som vanligt plus att vi såg tv-programmet "Inlåst" som hade premiär idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback