Fredagsmys i min ensamhet

Datum: 2009-10-16 Tid: 21:48:04

Sov skit i natt....jag är ju inte direkt van att kliva upp kl 06.30 på morgonen, så jag har sovit så sjukt oroligt i natt, varit orolig att jag skulle sova över, stänga av klockan osv.
Tog tåget in till centralen och bytte sedan till buss ut till Kaknäs i morse, slippa hamna i de "härliga" bilköerna i morgontrafiken.
Idag är det sista dagen med tv-inspelningen, känns jätte tråkigt. Hade gärna jobbat i 10 avsnitt till, älskar teamet...de är underbara. Men vem vet kanske blir den en till säsong eller att man ses på nya uppdrag i framtiden. Sminkade både Louise och Linda idag, och de båda tyckte att det var jättehärligt att ha lärt känna mig och jobbat med mig, och de vill båda anlita mig privat i framtiden till både tv-jobb och fest =) Och det ser jag fram emot....

Blev bjudna på lunch i Kaknäs restaurang utav produktionen idag, jätte trevligt att sitta på våning 28 och mumsa i sig en härlig cesarsallad och se ut över vattnet och våran underbara stad. Se kristallkronorna i taket gunga pga tornet som rör sig....scary!!!!



Sista timmen så var vi ute i ösregnet och filmade med Linda, brrr så kallt det blev. Fötterna blev dyngsura och håret låg slickat och platt mot huvudet, skönt att komma hem och krypa ner i ett hett bad och läsa nya Cosmopolitan ;) That´s life!

Ikväll blir det fredagsmys i min ensamhet...ikväll känner jag mig verkligen som världens mest ensammaste människa. Hade gärna haft sällskap av min älskling under täcket, legat i sängen och kollat på tv, tänt en massa ljus och lyssnadt på regnet utanför fönstret...det är mys det! Men inte den här helgen....=(

Hann titta på 2 avsnitt av One Tree Hill och 1 avsnitt av Gossip Girl innan Idol började....shit nu börjar det hända grejjer....One tree hill är ju så spännande, och så bra, vill bara sträckkolla igenom hela serien, synd att det inte finns några fler avsnitt ute för tillfället.

I kvällens Idol så är det Michael Jackson tema, och de som är grymma ikväll är bla Rabih med låten "you are not alone" och Eddie med "They don´t care about us", de var bäst ikväll, helt klart deras musikstil. Tycker också att Erika överraskade ikväll med låten "Beat it", hon kan ju faktiskt rocka! I like......Och Erik med låten "Thriller"...våran nya King of rock! =) Han är alltid bäst!
Tycker dock att Elin Kling inte gör ett så bra jobb, shit vilka fula kläder...vad hade Camilla på sig? Röda för tajta o glansiga hemska byxor. Hur kan hon ens ta på sig något sånt? Tycker hon påminner om Samantha Fox a la 80-tal.
Älskade även duetten med Kevin Borg och Jordin Sparks...det var verkligen magiskt! Vilka röster, vilken utstrålningen...underbar kemi mellan dem ;)
Jag hoppas att det är Nicklas som får lämna ikväll...han suger!

 

Jordin Sparks och Kevin Borg - No air


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback