Vill inte gå ut....

Datum: 2009-11-05 Tid: 16:01:33

Idag är en sån dag då jag aldrig vill kliva upp ur sängen. Gotta ner mig under täcket med Magnus, bara ligga i sängen och kolla film och mysa. För ute så öser både regnet och snön ner, brrr så kallt det ser ut. Men klockan 09 så fick jag inte sova längre, dör då ville Magnus äta frukost innan vi skulle gå och träna.



Idag var det styrketräning som gällde....riktigt skönt var det, även om jag i morse inte ville eller orkade gå och träna. Ibland behövs det att någon drar i väg mig, speciellt dagar som denna.

Direkt efter träningen så åkte vi till Kvantum och handlade mat så att vi har i några dagar, slippa springa på affären varje dag.
Käkade lite lunch och duschade när vi kom hem och nu sitter jag här framför datorn medans Magnus spelar tv-spel i sängen. En soft och lugn hemmakväll har vi framför oss.....

Pappa kommer på besök ikväll, han har lite att göra i Sthlm, han ska bla hjälpa oss att byta lite saker på bilen. Vad kommer jag inte ihåg =)
Så vi tänkte göra egna hamburgare till middag och bjuda honom på, sen klockan 19.30 är det "halv åtts hos mig" och kl 20.00 är det "Mammas pojkar". Antar att det blir någon film senare till kvällen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback