November är här nu

Datum: 2009-11-01 Tid: 23:49:24
Det blev sent igår kväll, jag var hemma vid 01.30 och somnade nog strax efter 02.00....sov riktigt gott i natt. Men vaknade kl 08.30, hur roligt var det då? Inte alls...hade planerat att sova minst 8 tim, ha lite extra sovmorgon hade inte heller varit fel. Men det var helt omöjligt att somna om, knäppt på tv´n och låg kvar under täcket och titade lite på tv´n innan jag pallade mig upp.

Tänk att det är 1 nov idag, shit vad tiden går fort, det är nästan skrämmande.....snart är det jul =) Längtar så =)
Älskar julen...och snart är den här!

Efter frullen så fick vi besök av mormor och Harald, de hade varit ute i skogen och plockat höstkantareller så vi fick en stor skål.
Gjorde mig i ordning så åkte jag och mamma till Mobackens trädgårdscafé Lilla K och käkade en lättare lunch, vi åt en varsin räkmacka med handskalade räkor med aioli, riktigt gott. Såg även att de hade en trevlig brunchbuffé för 129:-, men den får jag prova nästa gång ;)

Åkte sedan hem till Niklas & Anna-lena och tjejerna, vi skulle dit på middag vid 18-tiden men jag ville få lite mera tid med småtjejerna så jag åkte dit före. Som alltid så vill tjejerna bli lite ompysslade, så jag började med att göra en massa små flätor i hela deras hår på Bella & Julia, 16 st/var fick de =) inte illa....=) Sedan stog det kli på ryggen på deras önskelista, så jag satt i soffan och hade båda tjejernas huvud i knät och en varsin hand på deras ryggar. De kunde aldrig få nog... Det är så mysigt att få umågs med tjejerna, mysa och gosa massor. Minstingen Elin 3 år hon var så trött så hon slocknade =)
De bjöd oss på middag, fläskfilé med potatisgrtäng, greksallad, vitlöksbröd och sås...mmm så gott! Riktig söndags mat =) Tittade på "Ensam mamma söker" och efter det var det dags att åka hem, så att tjejerna fick sova när de ska upp i skolan imorgon.

När vi kom hem drack vi lite te och tittade på den gamla filmen "På smällen", den har man ju redan sett men den är rätt rolig.
Pratade med Magnus innan jag skulle sova, han funderar på att komma hem i veckan. Och det vore ju toppen, längtar så efter honom.
Vill ha honom här nu, det  gör ont att vara utan honom och veta att vi är så lång ifrån varandra när jag bara vill hålla om honom, mysa och gosa NU!

Time to sleep...see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback