Inställt jobb

Datum: 2009-11-26 Tid: 17:18:06

Var vaken länge igår måndag så det fick bli sovmorgon idag tis, kl 13.00 hade jag en kund inbokad på salongen. Jag gick dit 30 min innan för att förbereda mig lite, prata med de andra på salongen, ställa fram allt osv men när klockan blev 13.10 så hade det fortfarande inte dykt upp någon. Så jag ringde personen och hon påstod sig att hon ringt in en avbokning i morse på salongens telefonsvarare, hon var nämligen sjuk och kunde inte komma. Det kan hända alla, tråkigt men sant. Synd att jag inte fick reda på det tidigare när man ställt in sig på att jobba då och skjutit på allt annat för just det. Men men...nog om det, hon kanske bokar en ny tid hoppas jag.

Magnus kom och plockade upp mig så åkte vi till Hemtex och köpte lite smått och gott, sedan blev det en tur till Plantagen för att köpa 2 st nya blommor och 2 st nya blomkrukor till köksfönstret som ska få nya gardiner mm i veckan.
Passade även på att storhandla på Ica Kvantum så vi slipper åka och handla i veckan.

När vi kom hem ställde vi oss och lagade mat, bla pannbiffar och en stor lasagne så till middag ikväll blir det egna hamburgare med pommes 2,5% fett. Så gott sååå!!!

Känner mig allmänt trött och seg idag, usch och min hals mår inte alls bra. Skönt att bara vara hemma och ta det lugnt, vi tittade på finalen av "Hells Kitchen" och det var Dave son vann! Jag trodde på Kevin, han känns mer som en "ledare" men Dave har en grym kämparglöd så han är verkligen en värdig vinnare.
Fick även lite ompyssling på kvällen, 30 min massage är inte helt fel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback