Får besök av min kära mamma

Datum: 2009-11-13 Tid: 17:22:22

Fick besök av min älskade mamma igår (tor), hämtade henne på centralen strax efter 11.00. Sedan åkte vi till Konditori Bageriet på Fredhäll och fikade innnan mamma skulle till min kompis Ida och klippa sig. Salongen som Ida jobbar på ligger vid Slussen "Spapunkten" heter det. Hon är grym på både färg och klipp, så mamma gick där ifrån med ett leende på läpparna och kände sig mkt nöjd.

Jag såg också till att boka tid för att bleka min utväxt innan jul, så att man är fin i håret till jul och nyår. Fick tid 10.30 den 15 dec.

Kvällen blev lugn, tittade på tv och pratade om allt mellan himmel och jord.
Vi tittade bla på "Mammas pojkar", sedan pratade jag i telefonen med min älskling i ca 1.5 tim...Åh vad jag saknar honom! Tur att han snart kommer hem.
Kröp ner i sängen och läste några sidor ur "Luftslottet som sprängdes" innan det var dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback