En deppig eftermiddag

Datum: 2009-11-09 Tid: 17:00:32

Träningen gick jättebra idag, men det var rätt mycket folk på gymmet (lite ovanligt vid den tiden), har folk börjat fått ångest inför julens frosseri? eller är det den vanliga "Måndagsbantningen"?
Åkte direkt till Kvantum när jag var klar, handlade en massa frukt och grönt att fylla upp kylen och fruktfatet med.

Väl hemma igen så har jag suttit en hel del i telefonen, usch och fy vad det är tråkigt. Varför kan inte allt bara rulla på, slipa strula och ställa till en massa problem. Men det är väl kanske meningen att livet inte alltid ska vara för lätt. Utan att man ska mötas av motgångar mm. Usch vad livet känns surt just nu, vill bara lägga mig och sova och vakna upp så är allt bra igen. Har varit på så dåligt humör i eftermiddag, känner mig allmänt låg och ledsen.
Ska bli skönt med sällskap ikväll, Helena kommer ner redan idag inför morgondagens konsert. Kanske kan hon få mig att bli mer positiv samt dra lite på smilbanden innan dagen är slut.

Nu har jag precis klivit upp ur ett varmt och gott bad, nu blir det lite slötittande på "Förkväll" och läsa lite bok.

Ikväll blir det Fotbollsgalan på tv4 kl 20.00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback