Dagens träning avklarad

Datum: 2009-11-17 Tid: 12:48:31

Hade svårt att somna i natt med, vad är det för fel? Varför ska jag alltid vara pigg på kvällarna? Klev upp strax innan kl 09.00 i morse för att infinna mig på gymmet kl 10.30. Åh det var så skönt att träna idag, hade fyllt min i.pod med en massa bra musik, idag var det E-type, Groove Coverage och Cascada som pumpade ur mina lurar. Hade superduperenergi när jag tränade idag, efter mitt vanliga styrkepass så körde jag kondition i 25 min. Och hade jag inte varit så hungrig och yr i bollen så hade jag lätt kunnat köra ännu längre.

Ute så öser regnet ner, kan det bli tråkigare? Det har inte varit sol på flera veckor, bara grått och trist. Inte konstigt att man ständigt är trött och inte har någon vidare energi.

Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och läsa nya nr av "Topphälsa" och pyssla om mig själv lite med peeling, ansiktsmask och hårinpackning.

 


Kommentarer
Postat av: helena

tråkigt att du inte kan somna, ja varför är du så pigg på kvällarna??? =)



åh jag ska nog också ta hand om mig lite idag om jag orkar med ansiktsmask och hårinpackning.. bra idé vännen =)



kul att träningen gick bra idag =)



2009-11-17 | 19:16:45
URL: http://flowernena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback