Lunchdejt med Anna & Evelina

Datum: 2009-05-27 Tid: 21:48:56
Vilket underbart väder det var i morse när jag vaknade, termometern stod på 30 grader i solen, nice!
Gjorde mig i ordning för att åka in till stan för att luncha med min vän Anna och hennes dotter Evelina.
Vi möttes upp vid Östermalmstorg och så gick vi ner till Strandvägen för att luncha på en utav uteserveringarna där.
Jag åt en ljuvlig tonfisksallad och Anna åt nachostallrik och en sallad.

 
 


Satt och pratade i timmar, tiden bara rann i väg och solen stekte. Livet är för underbart.
Gick vidare till ett café där vi slog oss ner i deras soffa och åt en varsin glass, fortsatte att snacka och steka oss i solen. Kan hoppas att man har fått lite bränna idag nu då ;)

 

När jag kom hem så kände jag att det hettade rejält om både näsan, bröstet och armarna.....och brännan började stegvis under kvällen visa sig =) Åh så skönt, äntligen lite brun!

Tittade på två avsnitt av "Gossip Girl", jag älskar verkligen den serien. Och äntligen får Blair sin Chuck, åh då föll det en tår på min kind. Hon lämnade Nate för Chuck! No Doubt är också med i några scener och uppträder =) De tar också examen i sista avsnittet för säsongen, hoppas verkligen att det blir en fortsättning och att vi får följa dem även på collage.




Längtar redan....

Kommentarer
Postat av: Sara

BM=Barnmorskan. Och nej! Jag är inte gravid. Här knarkas de p-piller :p Har inte tid att bli på smällen nu. Vi ska ju dricka gott innan konserten ju :)

2009-05-28 | 09:01:53
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Anna Jonsson

Ja du gumman, det va en härlig dag tillsammans:) Kul att få hänga på din blogg;)



Puss o kram...

2009-06-06 | 00:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback