Roxette is back......

Datum: 2009-05-05 Tid: 15:48:35


Då var det klart Roxette kommer att återförenas. Marie Fredriksson och Per Gessle ska spela tillsammans igen!
Enligt deras manager Marie Dimberg så ska duon göra ett event i höst.

Roxette bildades 1986, sen dess har de sålt 75 miljoner skivor världen över. Samt haft 4 singelettor på Billboardlistan i USA. Det var "The look", "Listen to your heart", "It must have been love" och "Joyride".
Som störst var de 1989-1992.
Den 11 sept 2002 hittade läkaren en hjärntumör på Mari men hon är idag friskförklarad.

Jag såg faktiskt Marie Fredriksson på Drottninggatan här i Stockholm för några veckor sedan. Strosade runt lite för sig själv, fönstershoppade ;)
Per Gessle har jag där emot sett ett antal gånger, när han var med sin familj på Skansen, på en konerst med Gyllene Tider på Sthlm Stadion, även hans egna Per Gessle turné mm.
Jag har alltid velat sett Roxette, men det har aldrig blivit av. Men nu kan man kanske hoppas på att få en ny chans......





Kommentarer
Postat av: Bröllopsfixaren

Oj ja de skulle va jätte snällt om du kunde hjälpa till och få ihop det...

ingen skulle bli gladare än jag :)

2009-05-05 | 17:22:57
URL: http://www.brollopsbloggen.webbblogg.se
Postat av: helena

dom är grym, kul att dom ska göra nått tillsammans igen =) hihi

2009-05-05 | 17:28:23
URL: http://flowernena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback