Då var det Måndag igen

Datum: 2009-05-18 Tid: 22:56:48
Trots att jag inte har ett normalt "svensson jobb" som jobbar mån-fre 08-17 så tycker jag alltid att måndagar är jobbiga. Första dagen på en ny vecka och man sucktar ändå efter att det ska bli helg igen.Men lever lite för helgerna, det är då det händer.
I morse tog jag en powerwalk och på hemvägen så stannade jag på solarieöarna och stekte lite i ca 20 min eftersom det ändå inte var någon sol ute idag. Börjar få en rätt bra grundfärg nu, hoppas den kan hålla i sig tills man kan ligga ute och steka i bikini utan att känna sig som en blekfis.

Vid 12-tiden så följde jag med Nine till en tatueringsstudio där hon skulle göra klar sin tatuering.

När jag kom hem igen så tog jag och pappa en tur, till bla "Karlssons", "Elgiganten" osv. Köpte bla 3 st inbundna böcker, 2 st stora svarta ramar och en stekspade.


Har haft en väldigt lugn och soft kväll, suttit framför datorn och tv´n.
Tittade på säsongsavslutningen av "Ballar av stål", min favorit
.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback