Måndag....Tidsförvirrad.....

Datum: 2009-03-30 Tid: 23:38:37
klocka1.jpg
Konstig dag....jag som skrev igår att jag ställt om klockan till sommartid, det hade jag tydligen inte.Hmmm...min mobil har tydligen ändrat till sommartid utav sig själv och efter det så har jag ställt fram klockan ännu en timme. Så idag har ingenting varit som det ska.
Hade ställt klockan på 09.00, men när den ringde så klev jag upp och knäppte på tv´n för att äta frukost framför Nyhetsmorgon, men då var klockan bara 08.00. Inte konstigt att jag var så trött......Men då kom jag upp i tid i allafall.
Mötte upp världens bästa mamma på centralen klockan 11.15 (kom med bussen från Bollnäs), så åkte vi in till Söder och käkade lunch. På tunnelbanan på väg hem kollar jag på mobilen och får panik, kl är 14.00 och jag ska vara hos naprapaten klockan 14.45 och då ska jag hinna hem, packa träningsväskan, byta om och åka in till Söder igen. Spinger hem, fixar allt och kliver på t-banan igen, kommer fram till Hornstulls t-bane perrong och ser att deras klocka är 13.45 =(
En timme för tidig igen....suck.....What do to i en timme själv vid Hornstull? Gick på ett café och satte mig och drack en färskpressad apelsinjuice och bläddrade i tidningar för att få tiden att gå.



Väl hos naprapaten en timme senare så får jag äntligen lägga mig ner på bänken och bli lite plågad. In i ryggen fick jag minst 8 nålar och en värmedyna, efter ca 5 min så var det bort med dem och knäcka bort alla mina låsningar och massera och trycka på alla mina onda muskelknutar, f-n vad ont det gör, kändes som om jag skulle spy. Avslutade med lite skön massage sen var det slut för idag. Nästa besök igen nästa måndag......



Gick direkt till gymet efter besöket hos naprapaten, trodde att jag skulle på spinning klockan 17.00, så att jag hann gymma lite innan det var dags. Men det skulle jag inte, utan mitt spinningpass började kl 17.30. Och nu var klockan 16.00....orkar man vänta eller ska jag åka hem? Som tur var fanns det platser kvar till ett pass som började kl 16.30 så jag körde då i ställte, fick jag det avklarat lite tidigare idag, känns skönt.
Vad är det med klockan och tiden idag....eller är det mitt minne det är fel på?

Se hela bilden

När jag kom hem så hade min kära mor lagat mat åt mig =) skönt att bli lite bortskämd, slippa laga mat till sig själv jämt.
Det blev kycklingwok med fullkornsnudlar....mums!
Sedan blev det ett lång och skönt bad för mig, låg där länge och läste i min sköna och roliga bok, "Kung Carl och vänninorna", som jag tänkt läsa ut ikväll.
Sedan bänkade vi oss framför tv´n, tittade på "Halv åtta hos mig"....såg ut att vara mycket god mat i kvällens program, kanske man skulle prova någon gång. Man får bra tips och ideér utav det programet.
Sedan var det C.S.I och kvällen avslutades med underbara och roliga "Ballar av stål".

Foto: TV4

Hummercapuccino med skagentoast lät mycket gott tycker jag.....mmmm!




Kaninkokerskan Sandra som raggar på upptagna killar tycker jag var sjukt roligt. Shit vad förbannad flickvännen blev till killen som Sandra raggade på, vilka blickar, hihihih och att hon gick där ifrån och började grina...shit!
Undrar hur en annan skulle reagera, om någon tjej kom och slog sig ner brevid Magnus om vi var ute tillsammans och började ragga, ge komplimanger, sätta sig närmare osv. Tror att jag mest skulle garva till en början...sen kanske jag skulle be bruden att sticka eller liknande ifall det blev för mycket =) Vem vet....kanske skulle hon få en blåtira =)


Meet the fuckers...Hahaha, ja vad gör man? vad skulle man göra om man såg något liknande på stan? Hahaha....helt galet roligt ju.

Bitterfittan Nour är ju också för härlig, ger killar böter för att de är män som tar för mycket plats, våldtar, visar k*ken, har högre lön osv.

Nu ska jag krypa ner i min sköna, stora säng och läsa ut min bok....
Godnatt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback