Fredag

Datum: 2009-03-20 Tid: 17:36:21
En riktigt fixar dag.....Var inne i stan idag för att fixa det sista inför morgondagen. Köpte löshår, lörfransar, puder mm (tur att det för en gångs skull fanns en budget för det), så jag slapp betala det.

När jag ändå sprang runt på stan så passade jag själklart på att springa in i några affärer, bla på Gina Tricot, där jag köpte en snyg väska för endast 99:-, den fanns även i rött och vitt, funderar på om jag ska köpa en i varje färg så har man en till olika outfits =) I like....



Sprang in på H&M för att köpa fransar och där på en ställning så hängde det et halsband som det stog "Linda" på...hihi...Jag var bara tvungen att köpa det, H&M hade ju klubbrabatt idag också, 10% på alla köp så då var det ju inga problem att köpa det, 129:- kostade det. (ett lång silver, med massor av olika kedjor i olika längder).

På väg till t-banan så råkade jag gå igenom Åhlens bokavdelning, och tur var väl det för mig som älskar böcker. De hade nämligen rea på reapriset, 50% på reapriset, så då passade jag på att köpa mig tre böcker och totalt blev det 111:- för tre stycken inbundna deckare. Toppen! Vilket fynd!


Vinterstaden - Indridason, Arnaldur - Böcker Mannen i sjön - Indridason, Arnaldur - Böcker Skumtimmen - Theorin, Johan - Böcker

När jag kom hem igen så tog jag bilen till Ica Kvantum för att handla lite mat, se till att ha med mig massor av mellanmål och nyttig mat till jobbet imorgon. Det kommer att bli en lång dag och då behövs det energi.....
Så var det dags att städa igen då.....damma, dammsuga, plocka undan, tvätta osv......

Ikväll blir det en lugn hemmakväll framför tv´n, titta på Let´s dance och laga någon god mat i min ensamhet, sen blir det tidigt i säng, ska vara på palts imorgon bitti klockan 07.40 och kommer nog att jobba till 01.30 =( Lång dag.....

Ikväll är det semifinal i Let´s Dance, spännande. Tycker att alla tre paren är jätteduktiga och hör hemma i finalen, så det blir tufft ikväll. Undrar vem som åker ut???




Morgan Alling och Helena Fransson

Utmaning: quickstep
Musik: Let's go crazy - Prince
Uppvisning: slowfox
Musik: Sakta vi gå genom stan - Monica Zetterlund

 

Laila Bagge och Tobias Wallin

Utmaning: jive
Musik: SOS - Rihanna
Uppvisning: quickstep
Musik: Everybody needs somebody - Blues Brothers



 

Magnus Samuelsson och Annika Sjöö

Utmaning: rumba
Musik: Ain't no sunshine - Bill Withers
Uppvisning: tango
Musik: Don't go - Yazoo 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback