Söndag....Inspelningsbakis

Datum: 2009-03-23 Tid: 21:42:01
Shit vad jag var trött i morse vid klockan 11.00 när jag vaknade, det blev bara 5 timmars sömn för mig. Fast jag var så trött så kunde jag inte somna om plus att jag inte vill vända helt på dygnen. Så jag låg kvar i sängen och drog mig, tittade på Robinson som gick i repris och pratade med min Magnus. Som jag kunnat gjort allt för att han hade legat här brevid mig nu och tagit hand om mig.

Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Det var Michel Berendji som blev utröstad i  årets första program.
Jag tyckte verkligen inte att det var rätt person att åka ut, han verkade ju hur trevlig och go som helst plus att han  hittade en "love" på ön.....Det föll tom en tår från mig när han fick lämna ön och man fick se stackars Mika gråta av besvikelse.
Snyft....
Har ännu inte fått någon favorit, måste se det flera gånger innan jag kommer att fastna för någon.
vem gillar ni?

Kände att jag behövde få lite luft, för att piggna till lite så jag begav mig ut på ca 1tim och 40 min promenad. Jag gick från Västertorp till Mariatorget, hade min vän Helena i telefonen nästan hela vägen. Snackade en massa skit som vanligt, ibland är det skönare än att lyssna på musik.
Helt galet, mitt under promenaden så börjar det att snöa igen...what´s the problem? Vart är våren?



Passade på att handla lite på Hemköp vid Mariatorget, tänkte göra det bästa utav söndagen så det blev tacos till middag. Söndagar är egentligen en riktig mysdag, synd att min baby inte är här.....



Åt lite tacos och tittade på 4 avsnitt utav Desperate Housewives och 1 avsnitt av American Next Top Model (nya säsongen). Älskar serier....ska ge den nya serien "The Mentalist" en chans.
 Är det någon som sett den serien?

 Se hela bilden 

Var och hämtade ut ett paket på posten idag, och i det var det mina nya Converse skor. Vita och snygga...men de får vänta tills det blir mer vår och torrt ute.

Converse Sko VIT

Hela dagen så har jag varit helt borta, så trött och slut.....
Hoppas att morgondagen blir bättre.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback