Patrick Swayze alla våran Dirty Dancing favorit hunk.....

Datum: 2009-03-15 Tid: 23:56:46
Dirty

Är detta verkligen samma kille som en gång var så het på dansgolvet och fick alla tjejer att villa börja dansa?



Patrick Swayze, 56 år "Dirty Dancing" favoriten är döende i cancer. På bilden ser vi stjärnan hårlös och avmagrad, trots sin cancer så fortsätter han att röka.

Patrick Swayze har i tidigare intervjuer sagt att han sannolikt är död inom fem år men han vill inte ge upp ännu.
- Jag har precis genomgått en cellgiftsbehandling och den har varit framgångsrik. Jag håller på med en bok och min tv-serie går bra.


En utav världens bästa filmer, som jag kan se gång efter gång utan att tröttna.
  
 


Mina favorit klipp från filmen "Dirty Dancing"....I just love that movie......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback