Niclas fick lämna Let´s Dance ikväll

Datum: 2009-03-06 Tid: 23:50:50


Eftersom jag var på bio så missade jag kvällens Let´s dance, tur att det finns webb-tv säger jag =) Kollade in alla parens danser på tv4 hemsida. Såg då att det var Niklas Wahlgren som fick lämna i kvällens program. Hur nu det kan gå till, att bli utslagen mot tant Elisabeth....Hur tänker ni svenska folket? Undrar om det kanske kan ha med hennes danspartner att göra, att många tycker om charmiga och söta Tobias, eller?

Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Tyckte att Niclas och Jeanette gjorde en fin och vacker tolkning av "en officier och en gentleman".

När Niclas i dag fick lämna programmet verkade han inte alls missnöjd.
- Jag har varit kvar jättelänge och vi är supernöjda, sa han i direktsändning i TV4.
Dessutom var han nöjd med att få lämna i i så stiliga kläder.
- Jag lämnar programmet i uniform, stiligare sorti är svårt att göra.
Under tiden i Let's Dance har Niclas inte bara lärt sig dansa, han har även hittat kärleken - i Lalila Bagge. De två är numera ett par. Och på David Hellenius fråga "Vad är det bästa du kommer att ta med dig från Let's Dance", var svaret givet:
- Laila!
Åh så gulligt....jag tror jag dör =) hihihihi. Niclas din lilla charmknutte...

Foto: TV4/DANIEL OHLSSON

Laila var som alltid på topp och vilka toppenpoäng! 10:or från varje jurymedlem. Snygga kostymer hade de också, väldigt Star Wars =)

Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Hoppas att Laila Bagge tar hem det, nu är det inte många deltagare kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback