Hem till Sthlm

Datum: 2009-03-09 Tid: 15:42:11

Ikväll lämnar vi Norrland för att åka hem till Sthlm igen. Nu har jag varit här en hel vecka, en toppen vecka verkligen.



Nu sitter jag här hemma i Magnus lilla studenlya och väntar på att höra något ifrån honom, om han klarade sin tenta el inte. Åh jag hoppas verkligen att han gör det, han var så nervös i morse, jag lika så. Efter allt plugg och slit så är han värd det.

Jag är färdigfixad och färdigpackad nu, så nu är det några timmars väntan tills det är dags att åka till flygplatsen. Den här gången reser vi med Norwegian, fick tipset av en klasskamrat till Magnus, att de är billigare än Sas. Så vi båda reser för ca 600:- totalt för 2 pers, annars så kostar det 550:-/pers med Sas.



Och nu är det bara en vecka kvar tills Magnus ska ha sin praktik. Och ännu vet vi inte om han måste vara uppe i Boden mot sin vilja eller om hon på Karolinska har hjälpt honom och fixat något i Sthlm. Det börjar bli ont om tid nu. Vore ju så bra om han fick sin praktik i Sthlm, tänk då skulle vi få hela 8 veckor tillsammans. Men vi verkar ju tyvärr inte ha den turen....
Jag vill, Jag vill, Jag vill, Jag vill.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback