Paket på posten...det bästa!

Datum: 2009-06-16 Tid: 22:37:40
Finella SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Åh..... .idag var jag och hämtade ut paket på posten. Alltid lika glad och lycklig =)
Känner mig som ett barn på julafton när man får öppna allting......
De här skorna fick jag från Nelly.com, de har ju varit slutsålda sååå länge och jag hann klicka hem ett par nu när de kom in igen, de är sååå snygga.

Fick hem en snygg klänning också med svart spets, den tog också slut väldigt fort, så tyvärr hittar jag ingen bild på den.

Hade beställt en väska också men den tänker jag skicka tillbaka, den såg billig ut...gillar inte! Plus en rosa smocktopp/linne som inte alls var så som det såg ut på bilden, så det får också åka tillbaka.
Bara att beställa nytt =)

Scarfen i aprikos/korall och silver behåller jag, fräsch till sommaren när brännan kommit ;)


Magnus fick också lite smått och gott! 2 st tröjor.....=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback