Solskydd för håret

Datum: 2009-06-23 Tid: 16:01:53
Var och fick min utväxt blekt igår, så nu känner jag mig sommarfräsch igen. Men viktigt, viktigt i sommar för att hålla håret fräscht och behålla färgen är solskydd för håret. Det är inte bara huden som behöver solskydd mot de starka strålarna. Man måste även vara rädd om sitt hår.
Personligen så använder jag mig utav Kérastases Soleil serien, en produkt som du har i håret när du är i solen som skyddar och sedan en produkt som du har i håret när du kommer hem och har duschat för återuppliva och vårda hår som utsatts för sol. Det finns också shampoo, balsam, inpackningar och serum som är mycket bra. Dessa produkter skyddar också mot klor, så slipper du få missfärgningar.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback