Shoppingdags

Datum: 2009-06-19 Tid: 09:39:14
Klockan 11.00 så ska jag och mamma åka till Skärholmen och shoppa. Den här gången är det min mamma som har shoppingabstinens, hon är så shoppingsugen.
Det är väl jag också =) alltid!



Ojojoj vad mamma var shoppingsugen, hon kom ut med kassar från varje butik hon besökte.
Själv så var jag för ovanlighetens skull inte så shoppingsugen eller så var det kanske inget som föll mig i smaken.
Kom hem med en rosa klänning, 2 st vita klänningar/tunikor, that´s it! =(
Ska ev göra ett nytt försök på onsdag igen, men då blir det stan.

Kommentarer
Postat av: ღDesignByMillyღ

Tittar in.

Har du haft en trevlig midsommar?



Svara gärna på frågan om namnbyte i min blogg :)

2009-06-20 | 10:05:13
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback