Midsommardagen kväll

Datum: 2009-06-20 Tid: 20:22:49
Eftersom det är Linda idag så har ju jag namnsdag! Grattis till mig! ;)
Då bjöd min älskade mamma och pappa mig på middag på Jimmy´s Steakhouse på Söder, ett utav mina favorit ställen. Våran vän Leo var också med och käkade, min älskling Magnus kunde tyvärr inte närvara eftersom stackarn jobbar häcken utav sig just nu, 10-23.30. Hade så gärna velat och önskat att han kunde varit med, suttit och myst i solen på deras trevliga uteservering och ätit god mat tillsammans med oss. Men det kommer fler gånger.

Jag och mamma åt kycklingfilén som är underbar, pappa tog gambasräkor med risotto och Leo åt grillspett.
Supertrevlig personal, god mat, mysigt ställe med en härlig uteplats. Ni som inte har varit där borde prova det, kan varmt rekommendera det.

  


Hur gott ser inte detta ut? =) Mums!

Tack för middagen mor och far =) Ni är de bästa!

Tog en liten promenix ner till Slussen för att sedan åka hem.

  

Och nu sitter jag här hemma, lyssnar på Aqua´s nya skiva "greatest hits 2009", nostalgi om något! Hahaha....
Ska ta tag i lite här hemma, packa upp lite saker, hänga upp lite nytt som inköptes igår, byta sängkläder mm.
Sedan blir det sängen och ev en film i min ensamhet tills my honey kommer hem från jobbet.

Kommentarer
Postat av: Jenilita Desperat Pokerwife

Hej gumman!



HAHA ja U BIGGER U BETTER! hehe ja rött är jättefint! Jag har inte bestämt mej hur jag vill ha det men funderar lite på cendre brunt med ljusa slingor men hinner nog ändra mej igen haha sommaren e lång:) Bamsekram

2009-06-20 | 21:27:47
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Jenilita Desperat Pokerwife

Hej gumman!



HAHA ja U BIGGER U BETTER! hehe ja rött är jättefint! Jag har inte bestämt mej hur jag vill ha det men funderar lite på cendre brunt med ljusa slingor men hinner nog ändra mej igen haha sommaren e lång:) Bamsekram

2009-06-20 | 21:27:50
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: María

grattis på namnsdagen :D

2009-06-21 | 14:39:29
URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback