Grillkväll i Skövde

Datum: 2009-06-29 Tid: 20:44:19
Upp och hoppa tidigt och kl 10.00 så la jag mig ute på gräsmattan i hettan och solade medans Magnus skulle tvätta våran nya bil. Det fläktade rätt skönt, så jag kunde ligga och bli brun utan att svettas ihjäl.....problemet blev dock att jag brände mitt ansikte rätt så rejält, hihihi.....inget solskydd i Sverige, utan endast kokosolja....smart, NOT! Men brun blev jag, men rättn röd i ansiktet.....men det lägger sig ;)
Tiden rann i väg, pratade med min vän Helena i telefonen i ca 2.5 tim....hon berättade då att Michael jackson dött. Jag trodde att det var ett skämt, det kan inte stämma, våran älskade musiklegend Michael Jackson död! Hmmm...känns overkligt.



När Magnus var klar med bilen så lagade vi lite lunch innan vi åkte till Systemet och handlade lite dricka till kvällen, lite öl, cider och rosévin. Det blev en tur till Kvantum och handlade med oss lite smått och gott till kvällen också.
Strax efter kl 17.00 så kom Micke och hämtade oss, så åkte vi hem till Thomas och Elina som flyttat, köpt ett radhus.
De bodde jätte fint, stort och rymligt, snygga tapeter och möbler mm....Gissa om någon blev ännu mera sugen på att köpa hus nu, eller? =)

Me



Gotjejerna Agnes och Ella var också med =)
Så söta och charmiga tjejer......

  

Grillmästaren Thomas

  

Patrik kom också förbi en sväng innan han skulle iväg och vakta på Husaren

 

Min älskling var så hot ikväll...du är den bästa baby.
Love you!

 

Lite av allt det goda vi åt

 

Elina och Agnes



Trötter och Trötter

 

Thomas & Elinas misse tycker om kassar....;) hihihi

 

Go och stor misse i Magnus trygga famn

 

Efter att ha vräkt i oss allt möjligt gott så var det skönt att röra på sig, vi tog en liten promenad hem från dem till Magnus päron. En skön sommarkväll.....var hemma runt 00.30.

Tack alla för en toppenkväll, trevligt sällskap, god mat och dryck mm.....
Hoppas det inte dröjer allt för länge tills nästa gång vi ses....

Kommentarer
Postat av: Eva

Jo det var där jag hittade dem också :) Så de kom idag :) Perfekt när jag jobbar förmiddagar.. Jo jag kände att de luktade gott, luktade sommar. Hihi

2009-06-29 | 21:07:09
URL: http://evapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback