Återbesök hos tuttdoktorn

Datum: 2009-06-03 Tid: 14:29:29


Då var det dags för 6 mån kontrollen, ett återbesök hos syster "Aina" för att se hur allting ser ut.
Allt var toppen, ärren är mycket fina och ljusa. Fast det visste jag ju redan, men de vill väl också se.
Vi pratade även en del om framtiden, om vad som ev också planeras ;)



Jag har inläggen längst ner (ungefär), runda, fasta och platta och de ligger bakom bröstmuskeln....för att se så naturliga ut som möjligt =)

Aina känns nästan som en nära bekant, släkting, har kommit henne väldig nära. Vi pratar väldigt mycket om allt från himmel och jord, jag ger henne sminktips och råd och hon hjälper mig med det som jag vill ha hjälp med. =)
Hon är väldigt omtänksam och gullig, kan verkligen rekommendera henne.
Hon ger en alltid en massa komplmanger osv, så man går alltid där ifrån med ett leende på läpparna. Hihi!!!

vad står näst på listan över fix då?
Hmmmm....
Det får ni se......;)
Lite fix här och där......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback