A boy or a girl???

Datum: 2009-06-10 Tid: 22:05:53
Redan i vecka 10 ska du som är gravid kunna se vad ditt barn har för kön. Nytt hemmatest från USA har nu anlänt till Sverige. " Boy or a girl gender prediction test" säljs sedan en månad receptfritt runt om i olika butikkedjor i USA. Urinprovet gör man hemma själv och får svaret efter ca 10 min. Den visar grönt om det är en pojke och orange om det är en flicka.
Många par är väldigt nyfikna och har svårt att hålla sig till sitt ultraljus i vecka 20, och nu kan vi nyfikna svenskar också köpa detta via internet, företaget har nämligen en svensk hemsida.




Jag är nog en utav de som skulle gå på detta, jag  som är sååå toknyfiken. Vet att detta inte är 100% säkert men det är ju inte alla ultraljud heller alla gånger. Men bara för skoj skull....sen skulle det inte spela mig någon roll om jag fick en pojke el en flicka den dagen då det skulle vara aktuellt vill säga.
Vet att Magnus är mot detta, han skulle inte villa veta och skulle nog inte villa att jag kollade upp det, men vi får väl se....när den dagen kommer.

Kommentarer
Postat av: madde

sv: aha :) har en kompis som jobbar som precis samma hehe.. jo det ska jag absolut göra :)

2009-06-10 | 22:09:13
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: helena

hehe ja undra om de där funkar jag =) undra hur många som kommer köpa :D :D ett antal =) hah

2009-06-11 | 11:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback