Britney i mitt hjärta

Datum: 2009-07-02 Tid: 21:07:44


Nu är det 11 dagar kvar tills Britney kommer till stan och besöker Globen....I´ll be there!
Tänkte dela med mig ett smakprov på hennes nya musikvideo till singeln "Radar".



Alla Britney fans har väl inte missat att vår Britney har gått och färgat håret, blivit brunett, hur kunde hon?
Hit eller diss?
Jag dissar...Britney ska vara blond och inget annat!
Tycker att det lyser mer om henne som blondin, nu flyter hon in och blir en i mängden tyvärr.....
Hoppas hon är blond på konserten =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Brunett is the shit!!! :)



Hallå?? De är nog första och förhoppningsvis sista gången som jag ser hästpolo i en musikvideo! Vilken miss!

2009-07-08 | 16:05:09
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback