Hemmafru yeah that´s me.......

Datum: 2009-07-10 Tid: 22:02:17
Magnus hade ställt klockan på 08.00 men när den ringde så var vi båda så trötta och ställde om den till 11.00 =)
Klev upp och käkade frulle sen åkte Magnus till jobbet vid ett och jag gick till tvättstugan och tvättade i 3 tim....
Sedan så ställde sig "hemmafrun" framför spisen där hon hör hemma och lagade mat till sin hårt arbetande pojkvän, så att han har lunch och middag hela helgen när jag är bortrest.



Kl 18.30 var det dags för lägenhetsvisning, en 3.a på 72 kvm här i Västertorp (genom den interna byteskön). Magnus och jag var utanför och kollade här om dagen, jättemysigt område med uteplats, grillplats, mm. Synd att det inte lägenheten höll samma mått. Hur kan folk bo så där? Lägenheten är byggd på 50-talet och har blivit fixad en gång efter det, usch och fy så hemsk den var plus att den kändes mindre än den vi har nu, sämre planerad, mindre rum osv. Så ingen 3.a för oss än.....men det är ju ingen brådis.



En hemlis....det är en kändis som har bott i den lyan, en riktigt lortgris men noll inredningssmak. =(


När jag kom hem igen så packade jag resväskan inför morgondagens resa, Bollnästrippen. Rockweekend!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback