Sol idag igen

Datum: 2009-07-02 Tid: 21:20:25
Var vaken till kl 02.00 i natt, medans Magnus spelade tv-spel så låg jag och läste. Magnus ska jobba natt igen och ville fortsätta vända på dygnet, så han höll sig vaken till 04.00 i natt och spelade tv-spel. Tur att det finns öronproppar =) Sover så otroligt skönt och tungt med dem.....



Vaknade kl 09.00....lät Magnus sova vidare medans jag packade strandväskan och kylväskan och gick ner till poolen och la mig och stekte. Skönt att komma dit i tid när det är lite folk, så jag kan ta min favvoplats brevid duschen.
Så skönt att ligga där, nära om jag vill svalka mig i hettan.
Magnus kom och gjorde mig sällskap senare under dagen.

När vi kom hem så skulle han sussa igen, stackarn.....
Så då passade jag på att laga lite mat, det blev pasta pesto med soltorkade tomater, ruccola, riven parmesanost, kycklinfilé...Mmmm så gott!

Klockan blev 19.00 och det var dags för Magnus att åka och jobba, åkte med honom till videoaffären och köpte med mig 2 burkar Ben & Jerrie´s glass hem.....=) Mums!
Så ikväll blir det glass och läsa bok, en myskväll för mig själv!

Kommentarer
Postat av: Line

Hej vännen!



Ville bara skriva att du har en så fin blogghemsida! Den är lika perfekt som du och Magnus;) Hoppas ni hinner njuta ihop lite i värmen!

Kram på er och ha en mysig helg!

2009-07-02 | 22:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback