Wells lämnar körslaget

Datum: 2009-01-17 Tid: 23:57:04




Det trodde jag inte, jag trodde att han skulle ta hem allt. Vinna Körslaget 2009! Men så blev det inte.
Hade personligen hoppats på at Snygg Erik skulle få lämna idag, han var ju så tråkig och dåliga.En riktig linslus är vad han är.
Jag tyckte att Hannas låtval nr 2 var mycket bra, och låt nr 1 var småpopig och skönt drag även om kören inte lät så som den skulle kunna ha gjort.
Magnus version av Daddy Cool var också bra, skön show de bjöd på även om inte allt satt som det skulle, men låten Dolce Vita söööög.
Då är vi fortfarande kvar i matchen då Bollnäs....Go Hanna!



Wells var ändå grym med båda sina låtar tycker jag...rock går ju alltid hem, men inte idag då tyvärr....Och Christina Aguileras låt Candyman var också en bra show.
Läste på nätet av Wells funderar på att ev ta med sin kör på turné i sommar. Vi får väl se, roligt för dem i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback