Sommarens Badmode

Datum: 2009-01-12 Tid: 23:51:32
Nu börjar alla butiker och nätshoppar fylla på med sommarens badmode...Nog för att det är lång tid kvar, men det är alltid roligt att kolla runt lite, se vad som kommer till sommaren. Eller kanske man ska på solsemester i vår och behöver en i god tid. Alla dessa badkläder kommer från Asos.com, mycket bra priser så då gör det ju inget om man köper flera =) Hihi, det kommer jag att göra. Här är några utav mina favoriter, och några utav dem kommer ni att få se mig i sommar, beach 2009! Har inte bestämt mig än för vilka, så kom gärna med en kommentar =)



Älskar verkligen de här baddräckterna, så snygga...men det gäller ju verkligen att ha rätt kropp för att bära upp den. Får väl se till sommaren om man är i form el inte för att köpa sig en liknande ;) Ska kämpa för det i allafall =)
Endast 263:- Asos.se



Den här söta bikinin med ceriserosa band kostar 237:-



Bandeaubikini från Ted Baker, kostar ca 730:-. Hett i sommar med den modellen på överdel



Läcker ceriserosa bikin med snygga rosettdetaljer, snyggt till en riktigt solbränd kropp. ca 300:-



En favorit, slippa fula bikiniband utan att sola toppless ;) Fniss...ca 265:-



ca 130:-



I love that colour....ca 530:-



snygg färg till en solbrändkropp, snygg push up effekt, ca 500:-



ca 158:-

Nu när jag surfat runt och kollat efter badmode, så kan jag inte låta bli att drömma mig bort en stund, till sydligare breddgrader, till sol, värme, bad, paraplydrinkar, god mat och bara relaxa =)



Soliga hälsningar från mig ;)

Kommentarer
Postat av: helena

baddräkten va skitsnygg, tycker du ska satsa på en sån =) jag gillade även den svarta bikiniöverdel utan band =) ska kolla in sidan :D hoppas morgonpromisen gick bra.. kramen

2009-01-13 | 10:10:08
URL: http://flowernena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback