Skulle ju inte shoppa...Fy Linda!

Datum: 2009-01-22 Tid: 22:07:26

Lite roligt....i ett tidigare inlägg idag skrev jag att jag hade blivit mer ekonomiskt och inte shoppar lika mycket som förr...och det gör jag inte heller i för sig, men det jag ska skriva nu handlar om shopping =)
Jag har nämligen beställt en t-shirt som jag velat haft sååå länge, kunde inte hålla mig när jag hittade den till fyndpriset, endast 200:-. Då kan man ju inte bara låta bli ;) Tänkte ha den här i sommar tillsammans med jeansen som jag ska få av min pojkvän Magnus om jag gått ner i vikt tills dess och utav min vän Helena som också lovat mig ett par jeans, el så kan jag ju träna i den =) eller bara ha som myströja =) Måsta bara ha den!


Kommentarer
Postat av: Magnus

Oj oj oj.... lilla söta fröken.. Det här var det ingen som vågade berätta igår??? ;) Du är söt du gumman... men den t-shirten kommer säkert passa dig utmärkt! puss puss

2009-01-23 | 07:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback