Robinson äntligen på gång....

Datum: 2009-01-08 Tid: 18:53:04



Som jag har längtat efter en riktig såpa igen...Saknar dem alla, Big Brother, Radio, Baren, Temtation Islans, Paradise Hotell och Robinson =) Och äntligen så håller de på med inspelningarna till nya Robinson. Som många vet hade jag ju tänkt att söka dit i år, när de lagt ut ansökan på nätet, men jag kom inte så långt tyvärr. Fick inte ens i väg en ansökan, då vet jag några som blev nöjda, min mamma och min vän Helena. Som varken skulle läsa tidningarna el kolla på tv om jag kom med. Det var ju helt hundra båda två på att jag skulle komma med om jag sökte, undrar varför? För att jag är blond, stora bröst och personlig sak till ön skulle vara en sminkväska ??? =) Hahaha. Kanske blir en ny säsong, så då kanske jag kan söka då =) Vem vet....Vore ju rätt roligt, och smal blir man på köpet, bara ris och vatten...Jag skulle ju dö....Roligt med sol, bad, tävlingarna...det är väl det jag skulle gilla. Sen så skulle jag väl åka på förstoppning och det är ju inte lika skoj, skulle ju vägra att göra nr2 ute i skogen, gräva en grop och ......, sedan gräva över....Har de toapapper? Hmmm hur gör de annars? tar ett dopp i havet el använder de handen? Nä fy kan inte tänka på det....Blä!
Jag gör mig nog bäst här hemma!

Stog i Aftonbladet idag om att alla deltagarna hade fått lämna sitt bagage direkt när de anlände till ön Palawan.
Förstå vad hemskt? Allt man tagit med sig och inget får du behålla!

Efter 25tim flygresa, landade de på Manila på Filippinerna, där ifrån fick de trängas i ett minimalt proppelerplan som flög dem till ö-riket Palawan. Trötta och slitna möttes de upp av produktionsteamet som beslogtog deras bagage och kastade ut dem direkt i vildmarken. I nästan 1 tim fick de gå igenom knädjupt vatten tills de nådde ett träs, där fick de tillbringa natten under bar himmel och regnet öste ner.

Fick se en bild på hur pressen och teamet bor under sin vistelse under inspelningen. Något avis man blir...stackars deltagare, fast det är ju så har man gett sig in i leken, får man leken tåla. Kanske man skulle byta jobb och bli journalist istället? hmm...tåls att tänka på =)


Kommentarer
Postat av: helena

haha ja nu blev jag nöjd ;) ja skulle du ha sökt skulle du ha kommit med garanterat! haha ja du är rolig du gums =D hehe

2009-01-08 | 20:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback