NYÅR 2008!!! Del 1

Datum: 2009-01-06 Tid: 20:28:12


Då var det sista dagen för det här året då....
Sov rätt länge idag också, blev ju rätt sent igår kväll. Passa på att få lite sömn eftersom det säkert kommer att bli sent ikväll också, och ikväll vill man ju vara pigg och glad. Det är ju nyår, glitter och glamour, god mat och dryck, trevligt sällskap mm.
Fick ju börja i god tid idag med att göra mig i ordning, tur att jag hade planerat lite igår och gjort i ordning allt löshår, så att det var färdiglockat, tjänar ju in en hel del tid på det =) Det blev stort lockigt hår idag, använde mig utav plattången som vanligt när jag gör lockar, köpte ett nytt spray från Matrix igår, "Colour smart hair spray" heter det, var hur grymt som helst, håller allt på plats utan att bli för stelt och gav en mycket snygg glans. Den kan jag varmt rekommendera. 

Sen åkte masken på, all make up, fett med bas för att få docklooken ;) Barbie and Ken kan ni ju se ovanför ;) Hihi
Ögonskuggor från Make Up Store, färgerna "Satin" & "Pollution" & "Mercery". För er som inte vet så gick färgerna i svart, silver och vitt. Och så självklart en massa lösfrallor =) för att få "the real partylook" =) Ready for new year party!


Sen så var det på med alla mina nya smycke som jag hade köpt till kvällen och den nya klänningen från "Elise".
 

Resultatet blev detta:



Då var det dags då.....Thomas & Elina here we come =)

Kommentarer
Postat av: helena

stiliga ni va på nyår!!! =)

2009-01-06 | 21:45:38
Postat av: Linda

Tackar, tackar =)

Glitter & Glamour du vet......Fint ska det va =)

2009-01-06 | 22:56:06
Postat av: Cissi

Tjusigt!!

2009-01-07 | 19:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback