Mysdress...

Datum: 2009-01-18 Tid: 17:17:05


Skulle villa ha något vardagssnyggt att skutta runt i hemma, el kanske ha och sova i. Men det är ju någon här hemma som sätter stopp för det. Hatar att jag ska ha en massa kläder på mig när jag ska sova. Hade en jobbig period efter operationen då jag jämt frös på nätterna och sov då i pyjamas. Jag vet, inte särskillt snyggt och sexigt, men är det bättre att liggga och skaka hela nätterna då? Undrar om detta skulle duga förr herr Magnus till vardags, el i allafall att ha hemma som mysdress, med bara ett par mysiga tofflor till. När man sitter i soffan och kollar tv el ligger i sängen och kollar film.
Rosa!!!! Och med stjärnor som jag älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback