Let´s Dance 2009

Datum: 2009-01-09 Tid: 22:39:25
Då var det igång igen då =) Roligt, roligt! Och mina favoriter som jag skrev om i tidigare inlägg (Blondinbella, Laila Bagge och Magdalena Graf) var ju grymma och så snygga =) Fick en till favorit också, en kille, kan ju inte bara ha tjejer. Lilla Morgan (som jag jobbat med ett antal gånger), han var ju bara för bra, vilka höftrörelser och fotarbete, jag blev helt chokad =) Kom ihåg när de tv4 hade ring och frågat honom om han ville vara med, för då satt han i sminkstolen hos mig =) Han visste ine vad han skulle svara, jag kan ju inte dansa sa han, vad pinsamt, skämma ut sig osv. Så går han in och sopar banan med sin dans =) Wow.... Och Magdalena Graaf var snyggare än snyggast, vilken vacker kvinna, såg ut som om hon skulle iväg till kyrkan och gifta sig igen =), och Laila Bagge vilken kropp och utseende för den åldern =) Också grym på att dansa, snygga rörelser....Och Blondinbella hon åt upp kameran med sin blick, även fd proffsboxaren George Scott som flörtade sig in i kameran med sin heta blick, grrr!



Morgan Alling och Helena Fransson Dans: vals



Laila Bagge och Tobias Wallin Dans: cha-cha-cha



Magdalena Graaf och Daniel da Silva Dans: vals



George Scott och Maria Karlsson Dans: cha-cha-cha



Isabella Löwengrip och Jonathan Näslund Dans: cha-cha-cha

 

Snygga Laila Bagge




Snygga Magdalena Graaf



Progrsmledarna David Hellenius och Jessica Allmenäs, höll inte måttet idag...så tråkiga =(

Jag hoppas att Carl Jan åker ut, shit vilken tråkig människa, grå och trist, pratar fisförnämnt....han passa inte in, har inget där att göra. Bye bye Carl Jan.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback