Gravidchock på Guldbaggegalan

Datum: 2009-01-13 Tid: 17:57:17
Trodde att jag hade rätt bra koll på de svenska kändisarna, vilka som är tillsammans med vilka, vilka som gifter sig samt skiljer sig, skaffar barn osv. Eftersom jag är lite i den branchen, träffar mycket kändisar osv. Men att Eva Röse samt Sofia Helin var gravida, har jag gått miste om helt. Jag som läser så mycket skvaller, de kanske har hållt sig inne när det började synas....eller så är det bara så, att jag kan ju inte veta allt =) Roligt för dem i allafall....Kvinnor blir ju ofta så vackra när de blir gravida, de lyser verkligen om en del och så ser det ju så mysigt ut med den där kulan på magen, sen så förstår jag att vissa har ett helvete med att få bort den där kulan efteråt...Lätt för alla kändisar, man skulle vara kändis, bara betala någon som lägger upp värsta hårda, grymma teäningspasset, skickar hem lagad mat åt dig som du bör äta, el så lägger de sig på operationsbordet och cashar upp pengarna bara. Titta på Victoria Beckham, man skulle ju aldrig kunna gissa att hon har fött barn, platt som en pannkaka direkt efter...Hmmm...mmm det är inte lätt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback