Fifa-galan i Zürich

Datum: 2009-01-13 Tid: 18:11:56



Det här inlägget kommer nog min Magnus att gilla, något annat än mode, smink, tv, gala osv. Valde att lägga in och skriva lite om Fifa galan som hölls i Zurich igår. Där Ronaldo utsågs till "Världens bästa spelare".

På Fifa-galan igår träffades fem av världens bästa fotbollsspelare: Xavi, Fernando Torres, Cristiano Ronaldo, Lionel Messi och Kaká.
Alla nominerade till att utses till världens bäste 2008.
Vann gjorde Portugals och Manchester Uniteds anfallsstjärna.
Då passar Cristiano Ronaldo på - att hylla Zlatan Ibrahimovic.

24 februari möts nämligen Manchester United och Inter i den första åttondelsfinalen i Champions League.
-
Han är en fantastisk spelare som verkligen skulle kunna varit med här i kväll, säger Ronaldo.
- Att möta Inter kommer att bli svårt. Det är alltid bra lag man möter när Champions League nått så här långt. Men vi vill vinna igen och därmed som enda lag försvara titeln.
- Inter är ett väldigt bra lag och leder Serie A, vilket ju säger allt. Men jag och mina lagkamrater måste koncentrera oss på vårt och det jobb som ligger framför oss.


Kommentarer
Postat av: helena

zlatan är bäst =) skulle ha vunnit de där han :D hahaha jag snodde vinnarna från din blogg bara för att de blev nå fel när jag skulle lägga in de, gick inte att kopiera från aftonbladet, blev så himla konstigt så jag tog de från din :D men inte resten :D haha

2009-01-13 | 23:13:06
URL: http://flowernena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback