Drömmjobb

Datum: 2009-01-13 Tid: 17:01:23


Få betalt för lyxliv på Paradisö...låter inte det toppen?


Vill du tjäna 135 000 kronor i månaden för att hänga runt kring Stora barriärrevet? Åh vad det låter toppen, kan det bli bättre, sola, bada, tjäna massor av pengar....

 Om det låter för bra för att vara sant är det oftast det, är en gammal sanning.

· Bo gratis på lyxiga Hamilton Island utanför Australien.

· Res runt i sex månader.

· Blogga om dina upplevelser, fota och filma.

· Tjäna omkring 135 000 kronor i månaden.


För bra för att vara sant?
Det är det inte.
Jobbet utannonseras nu av turistbyrån i Queensland, Australien på Islandreefjob.com

-
Den som får jobbet måste prata med media då och då, så man får inte vara för blyg, och man måste älska havet, solen och naturen, säger Queenslands vice premiärminister Paul Lucas till AFP.
- Att man får betalt för att utforska öarna i Stora barriärrevet, simma, snorkla och leva livet som man lever i Queensland, gör det här till världens bästa jobb.
Sista ansökningsdatum är 22 februari. I maj flygs elva kandidater till Hamilton Island för den sista delen i uttagningsproceduren.
En lycklig person påbörjar sedan sitt arbete 1 juli 2009

Kanske skulle detta kunna bli mitt nya jobb i år...Skulle passa mig så bra.....solbränd jämt =) Hihi....Synd att jag är så j*vla rädd för fiskar o allt annat konstigt som kan finnas under ytan, speciellt där borta, så kommer det upp en muräna o biter mig i tån el en haj...Nä fy, usch...det skulle aldrig funka. Men frestad blir man ju allt! Eller så är det för att jag är så sugen på att resa bort, till varmare länder. Men jag får väl vänta tills Magnus har slutat skolan för sommaren, så får vi sticka iväg, lika som förra året. Men jag vill NU!!! NU!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback