BlondinBellas danspartner skadad

Datum: 2009-01-13 Tid: 17:06:01



En skada hotar BlondinBella i fredagens Lets Dance-tävling. Hennes partner behöver läkarvård efter en olycka i måndags.
- Det är klart jag är orolig. Jag vill verkligen inte åka ut på fredag, säger Jonathan Näslund till Expressen.se.

I veckans tävling är det tänkt att Jonathan och Isabella ska köra en Quickstep.
Under måndagens träning inträffade en olycka.
Jonathan vet inte riktigt hur det gick till.
- Jag fick så jäkla ont i foten så jag inte kunde gå på den överhuvudtaget.
Han vet inte vad det är och ska besöka en kiropraktor idag eller på onsdag.
- Träningen blir lidande. Quickstep är en svår dans med många steg. Det blir jobbigt när jag går där och haltar, säger Jonathan Näslund.
Han är orolig för att den onda foten ska skada deras chanser i tävlingen men tänker ge allt för att paret ska ta sig vidare.
- Jag är ganska van att köra med skador och vi kommer träna dygnet runt om det behövs, säger Jonathan Näslund.

Får hoppas att Jonathan blir bättre i sin fot så att inte BlondinBella och han missar fredagens avsnitt av Let´s Dance.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback