Badminton

Datum: 2009-01-10 Tid: 17:42:11


Idag var jag & Magnus i väg till Enskede rackerthall och spelade badminton en timme.
Jag åkte på storstryk så det smällde om det...shit, var jag verkligen så dålig? =( Det kan jag inte komma ihåg....
Vet en som kommer att ha sjuk träningsvärk imorgon i allafall =) Lilla Jag! Det här var mitt fösta riktigta träningspass sen operationen, har bara varit ute och gått sedan dess. Men nu är jag tillbaka igen, tillbaka till der normala livet sen operationen och jul. Hälsosam mat och sjukt mycket träning.

Längtar tills Magnus flyttar ner vecka 12, då ska vi köpa klippkort på rackerthallen så vi kan åka och spela minst 1 ggr i veckan. Det är ju så roligt plus att man bränner en hel del kalorier, sen så får jag väl leva med att magnus alltid vinner över mig. Tur att jag vuxit ifrån att vara en dålig förlorare. =)
Helt slut efter 1 tim intensiv spelning...shit vad trött jag var, och det kommer jag att få sota för imorgon =) Kommer inte kunna gå el klä på mig själv imorgon. =( Stackars mig.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback