Baddräkt till sommaren?

Datum: 2009-01-07 Tid: 18:54:10


Vet att det inte är säsong en för badmode, men det är ju alltid trevligt att kolla lite, fundera på vad man vill ha till Beach 2009 =)
Hittade en mycket snygg baddräckt på Laredoute.se, kostar från 399:-.
Man kan ju alltid få drömma sig
 bort, att man hade en liknande kropp och kunde bära upp den baddräkten lika snyggt som hon på bilden.
Men det är väl bara  att Keep freamig on......=(
Det e ju inte så snyggt när eventuella lovehandles skulle kunna trilla ut på sidorna, sexy...NOT!

Hittade en snygg bikini också, som även fanns i rosa, kostar från 499:-.



Men jag ska ju hålla mitt nyårs löfte i år och jag ska ju klara ett utav dem till 1 juni, så vem vet, kanske ser ni mig i denna på stranden i sommar =)

Kommentarer
Postat av: helena

snygg baddräkt, kanske man skulle prova sig på en sån i sommar =D hehe nä jag passar verkligen inte i en baddräkt, men den va snygg, bikinin också =) kram

2009-01-07 | 19:25:28
Postat av: therese

ja tänk om man kunde ha en sådan kropp. men man måste tänka positivt att man ska lyckas gå ner i vikt till 2009. vi får peppa varandra.

bikinin var sjukt snygg. får köpa en sådan ner tuttarna är renoverade:) till beach 2010 och då kanske man e smal oxå:)

2009-01-07 | 22:16:32
URL: http://tezzi82.blogspot.se
Postat av: therese

ja tänk om man kunde bära upp dessa lika snyggt med sådan kropp. men man måste tänka positivt att man ska lyckas gå ner i vikt. vi får peppa varandra.

bikinin var sjukt snygg kanske å tänka på till beach 2010 när tuttarna är renoverade och kilorna borta:)

2009-01-07 | 22:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback