Make Up Store

Datum: 2009-02-05 Tid: 19:31:39
Då har man avverkat 2 dagar på Make Up Store på Drottninggatan 82 i Stockholm.
Vet inte vad det är med folk, har alla bränt sin lön redan? I två dagar har vi haft så lite att göra, kanske har haft ca 20 kunder på hela dagen, igår hade vi 18 betalda kunder...Är det vädret? Tråkigt är det i allafall. Höll en sminklektion igår, som blev supernöjd, sminkade henne i brunt och grönt, hon skulle nämligen på salsakurs på kvällen och ville vara lite färgglad osv, hon belv supernöjd =) Idag hade vi inte en enda kurs...ZZZZzzzzzZZZZ...boring!
Idag jobbade jag med en supertrevlig tjej, Therese heter hon, kommer från Gävle, har jobbat på MUS i Lund några år. Snäll, duktig och söt tjej, som erbjöds sig att assistera min någon gång på mina frilansjobb, så det är ju bra. Började klockan 12 idag, men redan klockan 16.30 drog jag hem, kändes onödigt att vara två när det är så lite att göra.








Så nu sitter jag här hemma, har ätit lite mat och pratat i telefon med min älskling i ca1.5tim =) Saknar honom så.... Men nästa vecka får han komma hem, längtar redan!
Om ca 30 min ska jag åka in till stan igen, hämta upp Helena som kommer med bussen ifrån Bollnäs kl 20.00, hoppas att hon är hungrig så att vi kanske kan köpa med oss lite sushi el thai hem ;) eller varför inte äta något inne i stan. Trevligt med lits sällskap i helgen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback