Ett litet test......

Datum: 2009-02-15 Tid: 22:29:04
OM DIG:
1. hur mycket är klockan just nu? 22.15
2. namn? Linda
3. vart bor du? Stockholm
4. hur många barn vill du ha? 1-2 st
5. vill du gifta dig? Klart att jag vill, ett riktigt sagobröllop
6. har du ätit sushi? Älskar sushi
7. favoritglass? italiensk glass, ifrån Montis i Gallerian
8. hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? 1
9. humör? just nu lite nere eftersom min baby har åkt 130 mil ifrån mig

FYRA SAKER:
1. har du någonsin blivit jagad av polisen? Inte vad jag minns ;)
2. har du en hund? nope
3. sover du helst själv eller med någon? Helt klart med min underbara älskling Magnus
4. tror du på spöken? lite
 
SKULLE:
1. skulle du vilja vara längre? Ja
2. skulle du vilja väga mer? absolut inte
3. skulle du vilja ha sex nu? Självklart, alltid ;)
4. skulle du vilja dricka dig full nu? nej det är ju söndag

KAN:
1. kan du röra på öronen? Nej
2. kan du slicka dig på näsan? nej, prövade nyss =) fniss
3. kan du kolla i kors med ögonen? Det kan jag
4. kan dina föräldrar lita på dig? Ja!
5. kan du låta bli att prata på 4 timmar? Kan bli jobbigt, jag som pratar jämt
6. kan du va på en fest utan att dricka?Nej, inte lika roligt då
7. kan dina vänner lita på dig? Ja, det kan dom
8. kan du tänka att pierca dig i naveln? Har haft piercing där 2 ggr och på andra ställen ;)
9. kan du suga? damsuga?Klart jag kan suga vem kan inte det =) Dammsuga är ju soo boring
10. kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Är man shopoholic så är man, så svaret är nej!

HAR:
1. har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja, men idag när jag har blivit äldre vet de sanningen
2. har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?  Ja :)
3. har du syskon? nej, är ensambarn, trivs bäst så
4. har du någonsin haft sex med någon? Yes
5. har dina föräldrar ljugit för dig? Inte vad jag känner till
6. har du varit full den här månaden? nej det var länge sen sist
7. har du redan tröttnat på dom här frågorna? nej, alltid skoj med olika tester och frågor
8. har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej, men ska snart
9. har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja
10.har du haft sex med någon som är tre år äldre? Ja
11.har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej, men tre
12.har du blivit påkommen när du har haft sex? Ja
13.har du haft sex med mer än tre personer? Ja
14.har du ljugit på någon fråga än då? Nej, varför skulle jag göra det ???

VEM:
1. vem älskar du? Min älskling Magnus och mina nära och kära
2. vem hade du senast sex med? My baby
3. vem vill du bli full med?  Paris Hilton
4. vem är den bästa artisten? Finns alldeles för många för att kunna svara på
5. vem pratade du senast i telefon med? Min Magnus
6. vem är snällast i världen? My baby och min älskade mamma och pappa så klart
7. vem vill du prata med? Magnus, Magnus, Magnus.....
8. vem sov du senast med? My baby
9. vem såg dig full senast? Många, på en stor fest i Bollnäs i somras...Inte bra!
10. vem vet allt om dig? Helena min äldsta barndoms kompis, vi firar snart 20 år =)
11. vem hatar du mest? Hatar är ett starkt ord,så det finns inga
12. vem kramade du senast? Min älskling
13. vem kan berätta allt för dig? Mina nära & kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback