BubbelRoom Reklamfilmsinspelning

Datum: 2009-02-25 Tid: 19:25:33
Måndag...dags att jobba!!! Inte bra idag heller, förkyld, ont i ryggen plus att det är något knas med min mage, bubblar och känns orolig, fick inte behålla särskillt mycket av det jag åt, så då var det lika bra att inte äta alls. Eftersom jag inte har ett normalt jobb där det kanske går att ringa in sig sjukskriven, så var det bara att palla sig iväg till jobbet ändå, hur nu det ska gå när man inte är ritkigt hundra. Men det var bara att bita ihop.....har jobbat sjuk många gånger förr. Nu har det ju gått ca 1 år sedan jag var riktigt sjuk sist och nu så kommer allt på samma gång bara för att jag har en massa viktiga jobb inbokad den här veckan...varför?

Idag var det reklamfilm för Bubbelroom som skulle göras tillsammans med Ligistfilm. Vi började jobba klockan 09.00 och jag åkte där ifrån klockan 21.00. En lång dag......
Jobbade med många trevliga människor idag, Ligistfilm så klart, de har jag ju jobbat tillsammans med i snart 4 år och fotografen Simon som är så grym, och modellen catarina var supergo och snäll.
Så håll ögonen öppna, för i både i vår och sommar så kommer Bubbelrooms reklamfilm att rulla på tv ;)

a

Snygga modellen catarina...Bubbelrooms ansikte =)

a

Mopsen som en utav fotograferna äger, han är som en dammsugare, går med näsan i golvet och letar efter mat hela tiden och grymtar som en gris.....så söt så =)

a

Philip & Catarina dansar loss framför kameran

a

Söta skolpojken Philip

a

a

a

Kolla inte in mitt löshår och min hemska utväxt...usch

a

Då var det dags att byta frisyr igen då....fjärde för idag.....

a

Lite fix innan nästa bild...lipgloss kan man aldrig få mycket av

a

a

vad händer här?



Claes insturerar modellerna hur och vad de ska göra






klockan 21.00 kom pappa och hämtade mig, då var det dags att åka upp till Bollnäs igen. 3 timmars bilresa väntade oss....känns så där efter en så lång arbetsdag, tur att jag slapp köra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback