Tandblekning & snygga naglar

Datum: 2009-12-17 Tid: 23:32:35

Jag kom i säng rätt sent igår, hade en hel del att tänka och fundera över så det tog tid innan jag somnade. Ändå så vaknade jag strax innan 07.00, och kunde inte somna om. Knäppte på tv4 nyhetsmorgon och tittade lite på det innan jag klev upp och käkade frulle.

Idag ska pappa åka hem till Bollnäs igen =( tråkigt, tycker om att ha sällskap. Men, men snart ska ju jag åka upp ändå. Medans jag gick ner till salongen så åkte pappa och köpte blekningsmaterial åt mig på Kungsholmen och kom till salongen med. Så idag skulle jag bleka en kund som tidigare har blekt sina tänder med Brilliant smile och inte alls blivit nöjd. Så nu ska vi se om Beyond gör någon skillnad....jag säger bara ojojojoj...vilka kritvita tänder hon fick, snacka om bländande leende ;) så snyggt! Hon blev supernöjd och glad, så det var roligt! Senare på eftermiddagen så var det min tur att få bli lite omppysslad ;) få snygga naglar till jul.

När jag var klar så gick jag förbi posten och hämtade alla paket som jag har skickat efter, alla Magnus julklappar har kommit och även några till mig själv ;) Åh det är grymma saker han ska få...hoppas han blir lika nöjd som jag är ;)

När jag kom hem så tog jag det bara rätt lugnt, kände att jag höll på få migrän...har slarvat med både mat, dryck plus lite sömn, inte bra. Men hann ta en naproxen i god tid så efter ett bad och mängder av vätska så piggnade jag på mig.



Tittade lite på tv, bla "Bonde söker fru", åh så söta de är Thilde & Stefan, hoppas verkligen att det blir något mellan dem även efter programet.

Resten av kvällen tillbringade jag i telefon med alla möjliga....pratade en hel del om vänskap mm. Något som är ett rätt hett ämne just nu. Vi får väl se hur det utvecklas framtiden....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback